Omluva

- v Rohlíkovo

Budujeme Rohlik.cz jako službu, která své zákazníky a jejich spokojenost staví vždy na první místo. Kdykoliv nastane problém, který může tuto zkušenost narušit, snažíme se takovou situaci okamžitě řešit.

Dnes jsme se dozvěděli, že jeden z našich kurýrů poslal včera v noci třem veřejně činným ženám (dvě novinářky, jedna veřejně známá osobnost) obtěžující facebookové zprávy. Ve zprávách zmiňuje, že pracuje pro Rohlik.cz. S dotyčným jsme okamžitě ukončili spolupráci.

Všem dotčeným dámám jsme se omluvili a s úlevou musíme říct, že celou situaci berou spíše jako nepovedený vtip, kterému se díky svému nadhledu zasmály.

I my bychom rádi vše brali jako špatný vtip, ke kterému jsme přišli tak trochu nešťastnou náhodou. Protože ve 100členném týmu se bohužel může takovýto incident stát, i když nové kolegy pečlivě vybíráme. Nicméně protože se situace dotkla našich zákazníků, musíme ji brát vážně.

Rádi bychom na tomto místě ještě upřesnili dvě věci:
1) V této chvíli víme o třech adresátkách neslušných facebookových zpráv. Pokud víte o někom dalším, budeme moc rádi za zprávu na zakaznicka@rohlik.cz. Rádi bychom se všem omluvili.
2) Dnes již bývalý kurýr naší společnosti psal dámám přes zprávy na Facebooku. Nejednalo se tedy o sms. Dotyčný těmto ženám nákup nikdy nevezl a jejich telefonní čísla neměl k dispozici.

Celá situace nás mrzí a pevně věříme, že neomluvitelné jednání nyní již bývalého kurýra neohrozí důvěru, kterou naši zákazníci v Rohlik.cz mají.