Rubriky
Rohlíkovo

Komiks ze zákulisí zákaznické: Co se stane, když zadáte špatnou adresu

Potřebujete radu nebo řešíte nějaký problém? V tom případě nastupuje rohlíkovský tým zákaznické podpory. 

Děvčata ze zákaznické (kluky momentálně žádné nemáme) jsou spojkou mezi vámi a spoustou dalších kolegů, se kterými komunikují. Nejčastější je komunikace se skladem, dispečinkem a samotnými kurýry. Předávání informací mezi tolika lidmi samozřejmě není úplně jednoduché. Může trvat několik minut, než je problém vyřešen a my vám voláme zpět.

A protože náš minulý komiks o tom, co může potkat rohlíkovského kurýra na cestě s vaším nákupem, se vám líbil, máme tu další obrázkové nahlédnutí do zákulisí.

Vybrali jsme pro vás typickou situaci: Zákazník si nechá poslat nákup na jinou adresu, než chtěl. Chtěli bychom vám skrz komiks ukázat, jak to přesně probíhá, abyste si mohli celý proces lépe představit a měli s námi trošičku trpělivosti :-)

ZP_adresa1

Zákaznice paní Šťastná: „Ale ne! Nechala jsem v objednávce adresu do práce! Co budu dělat?!“

ZP_adresa2

„Nechce se mi volat. Zkusím to radši přes rohlíkovský chat. Slečny ze zákaznické se mi budou věnovat hned a určitě zařídí změnu adresy včas.“

ZP_adresa3

Zákaznická podpora k vedle sedícímu dispečerovi: „Honzo, píše paní Šťastná, že si nechtě nechala zaslat nákup na špatnou adresu. Nákup má vytvořený na 17:00, můžeme zařídit, aby jel kurýr na správnou adresu K lesu 22? Děkuji.“

ZP_adresa4

Dispečink: „Ihned se na to podívám, Ájo. Prosím, pošli mi číslo objednávky a já zařídím, aby o tom kurýr věděl co nejdříve.“

Za chvíli: „Bohužel mi kurýr zrovna nebere telefon. Pošlu mu sms s novou adresou. Snad mu nová adresa nenabourá celou trasu a stihne nákup v daný čas.“

ZP_adresa5

Kurýr: „Jé, volal mi Honza z dispečinku, bohužel jsem to nemohl vzít, protože jsem předával nákup jinému zákazníkovi.“

Kurýr volá dispečerovi: „Naneštěstí už jsem u paní před domem na špatné adrese. Rychle jí zavolám a zkusím nákup dovézt co nejdříve, aby nečekala. Koukám, že to není daleko. Myslím, že to stihnu do 10 minut.“

Happy endy milujeme stejně jako vy :-)

Kreslila: naše Pavla (kterou můžete znát z naší zákaznické linky)

Další komiks: Co může potkat kurýra při doručování vašeho nákupu