Co si připravit při reklamaci na Rohlíku? Stačí jen pár věcí

Reklamace na Rohlik.cz

Co se týče reklamací, máme na Rohlíku jasnou zásadu: Pro zákazníka musí být co nejjednodušší. Žádné zbytečné dotazy ani papírování, peníze většinou vracíme bez ptaní. Je ale pár věcí, které umí celou reklamaci ještě více urychlit.

Správný postup při reklamaci

• Připravte si prosím číslo objednávky či telefonní číslo, na které jste svůj účet na Rohlíku registrovali.
• Při reklamaci nedodaných položek si prosím překontrolujte, jestli nechybí taška. Správný počet tašek najdete na účtence úplně dole a každá taška je označena číslem. Najdete ho na štítku pod svým jménem.
• Vždy si překontrolujte celý nákup a vypište si nedodané položky nebo položky, které chcete z jakéhokoliv důvodu reklamovat.

Pokud si toto nachystáte (my jsme říkali, že toho není mnoho), předejdeme tím zbytečným zmatkům a urychlíme celý proces reklamace. Předem děkujeme :-)

A pro úplnost doplňujeme způsoby, kterými s námi vše můžete řešit.

TelefonIMG_1606
Nejrychlejším komunikačním kanálem je naše telefonní linka 800 730 740.  Doporučujeme zavolat vždy v těchto případech:

  • změna doručovací adresy,
  • změna telefonního čísla,
  • přesun času doručení.

Jedná se o změny, které musíme řešit co nejrychleji, a tak je telefon nejvhodnější volbou.

Hovory mají nejvyšší prioritu, nemusíte se tedy bát, že byste se nedovolali. Pokud se přesto stane, že je delší dobu linka obsazená, zrovna řešíme reklamaci s jiným zákazníkem, který zavolal před vámi. Pro tyto případy všechny zmeškané hovory ukládáme, abychom vám mohli zavolat zpět a pomoci s vaším nákupem :-)

IMG_1621Chat
Pokud nás nechcete kontaktovat telefonicky a máte urgentní problém nebo dotaz na naše služby, můžete využít live chat. Online pomoc s nákupem naleznete v levém spodním rohu na našich stránkách.

Chat je určen především k rychlé komunikaci se zákaznickou podporou. Doporučujeme přes něj řešit především problémy spojené s registrací nebo s objednáváním. Víme, že svádí přes chat řešit i delší reklamace či stížnosti, bohužel chat slouží opravdu spíš jen k rychlé výměně zpráv. S vážnějšími problémy je lepší se na nás obrátit skrz telefon či e-mail.

E-mail

Další důležitou komunikační složkou je e-mail zakaznici@rohlik.cz. Také všechny zpětné vazby, které odešlete přes hodnotící dotazník, přijdou do e-mailu zákaznické podpory. Každý e-mail čteme a všechny tipy, reklamace a podněty se dále zasílají příslušným kolegům. E-mailů nám chodí každý den několik stovek.

FB/Twitter
IMG_1598Rohlik.cz můžete samozřejmě oslovit i přes sociální sítě. Nejaktivnější jsou naši zákazníci na facebookových stránkách, ale najdete nás také na Twitteru nebo Instagramu. Na všech těchto komunikačních kanálech můžete sledovat novinky, soutěže nebo nám napsat zpětnou vazbu.

Těší nás, pokud jste se službou spokojeni a řeknete nám to. Fotografie na naší zdi jsou nedílnou součástí rohlíkového života. Několik obrázků dětí či zvířátek, které mají radost z nákupu, máme pověšené na tabuli naší zákaznické podpory :-)

Ne každá zkušenost musí být ale pozitivní. Napište, pokud potřebujete nákup reklamovat (ideálně do zpráv spolu s číslem objednávky) či máte podnět ke zlepšení. Každá zpětná vazba nás posouvá zase o kousek dál. Takže postujte, tweetujte a foťte!

Reklamace na Rohlik.cz

P. S. Na úvodní fotce se Lucka 100% soustředí, takže přidáváme ještě jedno usmívající se foto :)

Doporučené články