Co nás naučily poslední dva týdny

- v Rohlíkovo
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pokud jste u nás nakoupili v minulých dvou týdnech, mohli jste si všimnout, že s Rohlíkem něco není v pořádku. Často není možné si objednat na ten samý den. Nákupy mají zpoždění. A také děláme více chyb.

Ve dnech, které následovaly po razii cizinecké policie, jste nás obrovsky podporovali. Povzbudivými zprávami a tím, že jste dál objednávali. Slova nestačí na vyjádření, jak moc jsme za to vděční. Byla to důvěra vás, zákazníků, která nám pomohla se zvednout a fungovat dál. Děkujeme.

O to víc mě štve, že vám nyní nejsme schopní nabídnout služby, na jaké jste zvyklí. Naučili jste se na Rohlik.cz spoléhat jako na parťáka, který vám šetří čas a nervy, a my těmto očekáváním nejsme aktuálně schopní 100% dostát.

Dobře víme, že pokud nepřestaneme chybovat, přijdeme i o věrné zákazníky. Dnem i nocí proto makáme na zlepšeních a na konci příštího týdne bychom chtěli být zpět v původní formě a ještě lepší:

  • Každý den do skladu nabíráme desítky nových lidí včetně českých zájemců. Bohužel problém není jen v nedostatku lidí, ale také v jejich kvalitě. A my v kvalitě kompromisy neděláme a nikdy dělat nebudeme.
    Devět z deseti nováčků se neosvědčí. Nepřijdou na pohovor. Nebo přijdou, ale pak nedorazí do práce. Nebo dorazí pozdě. Nejsou ochotní pracovat. Nezáleží jim na kvalitě odvedené práce. Takže musíme hledat dál. Dát znovu dohromady spolehlivý tým, který nám zásah policie rozprášil, je aktuálně ta nejtěžší výzva.

  • Zavádíme ještě přísnější kontroly kvality, abychom omezili chyby v nákupech.

  • Pokud si pro doručení zvolíte nově zavedené hodinové okno, dovezeme vám nákup zdarma bez ohledu na jeho velikost. Díky širšímu intervalu můžeme lépe skládat doručovací okruhy a vozit více nákupů načas.

Rohlík vznikl jako firma, pro kterou jsou zákazníci středobodem vesmíru. Narodil se, aby změnil nakupování v Česku k lepšímu. „Doručení do 90 minut? To nejde, neumí to skoro nikdo na světě,“ říkali nám všichni před startem. „Poctivé české potraviny? Češi chtějí jen to nejlevnější,“ slýchali jsme, zatímco naši zákazníci jich kupovali více a více.

Pokud současné problémy překonáme, bude Rohlik.cz zase o kousek dospělejší firma. Český obchod, který může konkurovat obřím zahraničním řetězcům. Protože čeští zákazníci si zaslouží ten nejlepší zákaznický servis. Nejrychlejší doručení na světě. A kvalitní potraviny místo ošizených blafů z dovozu.

 

Děkujeme za trpělivost, kterou s námi máte.

Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz