Co se stane se vzkazy, které necháváte našim kurýrům? Poctivě je předáme! A ještě jsme z nich udělali článek :) Jací tedy naši kurýři a kurýrky jsou podle vás?
Mají rádi vaše mazlíčky: „Kurýr mi opět pomohl s utíkajícím kocourem i za cenu toho, že z kocourka se stala nepříjemná šelma. (Špatně chodím a tak některé obyčejné činnosti hůře zvládám.)“
„Úžasný, skvělý, nejlepší… moc děkujeme kurýrovi za předání dárků pejskovi k narozeninám.“
Poctiví: „Chci moc poděkovat a pochválit pana doručovatele. Po rozloučení objevil naši společnou chybu při placení a sám od sebe se vrátil s omluvou a upozornil mě, že jsem mu omylem zaplatila o 100 Kč víc. Zaklepal a stovku mi vrátil. Já bych si toho byla bývala ani nevšimla.“
Milí: „Kdyby kurýři od Rohlíku doručovali i u jiných kurýrních služeb, bylo by na světě líp! Nebo v Praze určitě.“
Skvělí: „Naprosto bombastický! V pyžamu jsem si převzal 6 tašek od nadšenýho kurýra. Ten týpek, co nám to přinesl, je skvělej!“
Vybavení platebním terminálem:
Telepati: „Váš řidič mi i čte myšlenky – přála jsem si, aby přijel dřív, a stalo se.“
Ochotní: „Nákup jako vždy v pořádku, ale kurýr naprosto dokonalý! Přestože neměl na vrácení, tak zašel rozměnit a vše zařídil.“
„Kurýr dojel až nahoru, velmi jsem to ocenila kvůli novorozeněti a problémům s chůzí o berli.“
Informovaní: „Pán byl velmi vstřícný a milý, když si všiml, že mám male dítě, hned mě upozornil na možnost registrace do Rohlíčku a uvedl veškeré výhody, které to má. Moc příjemný pán, pochvalu určitě předejte.“
Nevymlouvají se: „Chci moc poděkovat pánovi. Omylem jsem nechal špatnou adresu. Prostě mi to dovezl. Nevymlouval se na žádný systém, i když by na to měl právo. A dovezl. Ani se nezlobil. Je vidět, že to bere vážně!“
Pozorní: „Doručovatel velmi milý a pozorný. Bylo patrné, že donést nákup až ke dveřím přijal za svůj velmi svedomitě, nejen jako prázdnou frázi „do kolikátého patra to chcete?“. I po mém sdělení, že si nákup odnesu, s úsměvem nadále trval na svém. Spolehlivost a přesnost – ostatně jako vždy :-)“
Trpěliví: „Chválím kurýra. Měla jsem menší zpoždění (pražská doprava) a on bez řečí počkal, až dorazím, a s nákupem mi pomohl.“
Silní: „Mnohokrát děkuji panu řidiči, čtvrté patro bez výtahu s těžkými taškami v rukou a on se i tak usmíval.“
Pohlední: „Nabíráte kurýry z modelingový agentury nebo coooo? :-)“
„Více takových hezkých kurýrů prosím! Manželka říkala, že má teda radši typy a la Ryan Gosling, ale mně se líbil (a to nejsem na kluky).“
„Vše OK, dcera pozdravuje kurýra :-D“
„Dobry večer, dnes mi dovezl kurýr objednávku na adresu XYZ. Chtěla bych se zeptat, zda bych na něj mohla dostat nějaký kontakt.“
Pohlední a se vztahem k mazlíčkům(!): „Ještě nikdy mi nákup ochotně nevynesl krásnej mladej jižanskej kluk (a ještě mi nahnal uteklou kočku do bytu), na to dávám moc malý dýško!“
Přečtěte si také: 7 důvodů, proč chcete být kurýrem Rohlíku (nebo kurýrkou)