Rohlík je zpět!

Tak dlouho jsme se těšili, až vám tuhle větu budeme moct napsat! Nakonec nám to trvalo celé dlouhé tři měsíce od razie cizinecké policie a stejně ji píši poměrně opatrně. Tři měsíce, které byly extrémně těžké pro celý tým Rohlíku, a také pro vás, naše zákazníky.
Úroveň služby totiž nebyla taková, jakou bychom si představovali. Vy se na Rohlíkpotřebujete spolehnout a my vám to nemohli zaručit.

Jak to aktuálně vypadá? Chyby v nákupech se nám podařilo výrazně snížit. Tým zákaznické podpory jede na plné obrátky a vaše dotazy vyřizuje v rekordních časech. Procento vašich spokojených hodnocení roste. Co nás ale stále trápí, jsou zpoždění. Při extrémně rychlém doručení, které nabízíme, stačí jedna malá chyba a objednávka vám přijede pozdě.

Několikrát v průběhu minulých měsíců jsme si říkali, zda jsme si s 90minutovým doručením ve čtvrthodinovém okně nedali příliš vysoký cíl. Dá se to vůbec zvládnout? Neměli bychom rezignovat a spokojit se s dovozem v dvouhodinovém okně jako jiné eshopy? Tak bychom včas doručili 99 % nákupů a všichni by přece byli spokojenější. Krátkodobě.

Dlouhodobě by zbyl e-shop, který vám neumí nabídnout dobrou službu. Takový, do kterého se nevracíte rádi. Zákazník by neměl muset čekat doma dvě hodiny na kurýra. Život se má žit!

Rohlík budujeme jako firmu, která má být během pár let alternativou velkých německých řetězců, jejichž miliardové zisky nezůstávají u nás v Česku. Řetězců, kterým nezáleží na českých výrobcích a pro které je zvelebování českého venkova pouze sloganem v kampani. Firmám, které s klidem nabízejí horší výrobek českému zákazníkovi než německému. To vše chceme změnit.

S touto vizí v hlavě prostě nechceme ustupovat a ulehčovat si život. I když víme, že vás častými zpožděními hrozně štveme a vy se právem zlobíte. I když nás kompenzace za zpoždění stojí skoro milión korun měsíčně. Vysoko nastavenou laťku totiž jednou přeskočíme. Kdyby byla nízko, tak ji v pohodě překonáme a nic by nás netlačilo být lepší.

Velkou inspirací je pro nás třeba Tesla. Jejich auta jsou skvělá, ale protože jsou průkopníky v novém oboru, musí jejich majitelé překousnout řadu nedostatků. Rohlíkmá do Tesly daleko, ale pár věcí přece jen společných máme. Chceme měnit životy lidí k lepšímu, jsme ochotní pro to tvrdě pracovat a jsou oblasti, které už teď děláme docela chytře. Třeba vlastní logistiku nebo sklad, který dokáže nákup o 50 položkách kompletně připravit za 11 minut. To není jen hloupé tlačení košíku. A abychom dělali méně chyb, budeme sklad postupně automatizovat.

Pokud byste byli na náš sklad zvědaví, nechte nám tady svůj e-mail. Pokud to bude kapacitně jen trochu možné, rádi vás provedeme!

—–

Přestali jste u nás nakupovat, protože se na Rohlík najednou nešlo spolehnout? Chápu to. A slibuju, že uděláme vše pro to, abychom získali vaši důvěru zpět.

Zůstali jste nám věrní, i když jsme vás zklamali? Jste to právě vy, díky komu jsme minulé měsíce zvládli a nevzdali to. Za celý tým vám moc děkuji!

Tomáš Čupr,
zakladatel Rohlik.cz

P. S. Chceme vám opět dělat radost. Náš Rohlíkovač proto dnes rozdává kredity úplně všem. Taky jsme naprogramovali rohlíkobota Káju, který vám řekne, jestli má vaše objednávka zpoždění. Zkuste si s ním popovídat :)

Doporučené články